2013. február 24., vasárnap

Égszínkék CACTUS CLONE lányka felső (128-134) - Jelenlegi ára: 600 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
Az aukció tárgya ez az égszínkék CACTUS CLONE lányka hosszú ujjú felső.
Elején nyomott mintázat, ami teljesen ép.
Anyaga finom puha.
Elején halvány foltot vettem észre - fotózni nem tudtam, mert alig észrevehető, szerintem folttisztítóval kijön, illetve a nyak körüli passzén hátul kis részen fakult (fotón látszik), alján tűhegynyi lyuk (fotóztam).
  Beleírt méret 140, de szerintem kisebb, ezért a mért adatokat vedd figyelembe.  
Dohányfüst- és állatszőrmentes lakásból valók a ruháink. Ha időd engedi, nézd meg a többi termékemet is.
Kérdezz nyugodtan, minden kérdésre válaszolok, s nyitott vagyok a megegyezésre.
Pontos postaköltséget a postai leméretést követően tudok mondani.



Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-03-15 20:28
. Égszínkék CACTUS CLONE lányka felső (128-134) - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése